luni, 29 iunie 2009

Criza si alfabetul

Am mai scris in zilele trecute depre criza.Reiau subiectul deoarece am avut o discutie cu un prieten care-mi spunea ca aceasta criza este un "L". Offf, prea multe litere din alfabet(cel putin din cel romanesc) s-au folosit.
Un lucru e sigur, o sa tot auzim destul de multa vreme de criza. Ce-i de facut?
Nu ne ramane decat sa face ce stim fiecare mai bine, adica sa muncim eficient si cu imaginatie. Imi amintesc ca Nicolae Iorga spunea despre noi( nu citez exact) ca noi romanii muncim prea putin si numai in anumite zone.
Cred ca este vreamea ca eforturile noastre sa fie mult mai mari. Stiu, multi or sa zica ca asta au facut si pana acum. Adevarat, nu am dormit nici pana acum, doar ca azi avem o cuantificare mult mai riguroasa a eficientei fiecaruia dintre noi.
In acelasi timp cred ca o reanalizare a consumului este foarte sanatoasa. Nu cred ca "a consuma" e sinonim cu a produce. Recunosc ca nu sunt nici pe departe "consumatorul ideal".
Cred ca relatia dintre efort-consum si economisire trebuie sa aiba semnul egalitatii,ca importanta.
In rest sa privim inainte "fara manaie". :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu