vineri, 10 iulie 2009

imobiliare.v6

M-am hotarat sa scriu aceste randuri citind cuvintele de pe blogul unui coleg de la "dezvoltare".
Nu vreau sa vorbesc despre noutatile V6 sau despre eforturile facute de programatori care au lucrat, sau de cei de la celelalte compartimente care i-au sustinut in aceste luni.
Doresc sa povestesc ce mi s-a parut foarte important in sa.
Este pentru prima data cand vad un programator care arata respect intregii echipe.
Este foarte important sa arati un minim de recunostiinta tuturor care la un moment dat fac parte din viata ta privata sau cea profesionala.
Este minunat cand realizezi ca lucrurile extraordinare se pot naste si fara incrincenare si vedetisme.
Povestea este minunata, fiindca-mi confirma credinta mea in tinerii de azi si chiar in cei de maine.

Nu uitati. Invatand devenim profesionisti, observand devenim adevarati.
In cartea succesului este loc pentru toata lumea.
Nu am auzit ca nu ar mai fi pagini libere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu