vineri, 3 iulie 2009

Lumea e mica

E greu de crezut ca poti sa-ti regasesti prieteni dragi, chiar daca au trecut multi ani de cand nu mai avem nicio veste despre ei.
Exista miracole, fiindca eu cred ca nimic nu este intamplator in lumea asta. Am reusit intr-o singura zi sa vorbesc cu doi dinte prietenii din liceu.
Unul este ziarist iar celalat medic. In urmatoarele 5 minute am vazut locul din banca al fiecaruia si cum arata uniforma de liceu, cu pantaloni luciosi de la atata fier de calcat.
Unul din colegii mei a spus"ma bucur sa vorbesc cu tine, Vera, e ca si cum as vorbi cu vremea noastra fericita".
M-am gandit mult la aceasta regasire si am realizat ca atat de frumoasa a fost acea perioada din viata incat traiesc senzatia ca a trecut o zi de cand nu ne-am auzit.
Cred ca trebuie sa multumim tuturor celor care trec prin viata noastra si ne lasa in urma bucuria ca ne-am cunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu