joi, 16 iulie 2009

"nume si pseudonime"

Am primit un comentariu la o postare legata de V6, am sters-o..
Sa nu se inteleaga ca nu accept"corectari". Explic de ce am sters:
1.Nu sustin ca stapanesc foarte bine limba romana. De fapt cred ca cei care o cunosc cu adevarat sunt din ce in ce mai putini. Domnule sau doamna va asigur:
2. Ca fac eforturi zi de zi sa ma inteleg cu limba romana, nu-mi iese intotdeauna :), mai ales primele cuvinte nu au fost in romana.
3. Programatorii nu lucreaza doar pentru bani, si chiar daca ar face-o , oare exista persoane in lumea asta care traiesc doar din volutariat?;
4."Pupincurism"....him, nu stiu la ce se referea. Eu nu ma vad vizata.

PS. Data viitoare semnati cu nume si prenume.
In rest, doar de bine.

Un comentariu:

  1. Din pacate, internetul este o masca foarte eficienta pentru toti dobitocii care arunca cu impresii si pareri ascunsi in spatele anonimatului, cu asta din pacate va trebui sa va obisnuiti, pentru ca mama prostilor e mereu gravida.

    RăspundețiȘtergere