marți, 4 august 2009

Norocoasa

Nu pot sa nu-i multumesc lui Ionut Oprea pentru cuvintele frumoase scrise despre mine.
Nu poti sa nu asterni pe hartie bucuria pe care o traiesti cand intalnesti oameni minunati.
Eu ar trebui sa scriu in fiecare zi cateva randuri, deoarece in fiecare zi cunosc sau descoper o persoana minunata. Sunt norocoasa!
Aceste vremuri de criza, sau cum or sa le numeasca cei ce fac un studiu din asta, vin si pleaca. Comunicarea o sa devina tot mai sofisticata si de la tot mai mare distanta. Cu toate acestea nu am nicio teama.
Nu o sa pierdem niciodata adevaratele valori din viata noastra.
Atata vreme cand recunoastem ca lucrurile simple, acele de baza din educatia noastra, ne fac zilele frumoase, totul este la locul lui. Bunul simt nu a murit iar profesori buni am avut cu totii.
Trebuie sa facem doar un simplu exercitiu de memorie si sa ne folosim de educatia frumoasa pe care am primit-o sau ne-am facut-o .
......si ma duc cu gandul la cuvintele "totu-i vechi si noua toate" :)
Restul vine de la sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu