vineri, 20 noiembrie 2009

modele de moralitate

Cred ca multi am urmarit intalnirea dintre cei 3. Nu vreau sa comentez in vreun fel prestatia domnilor aflati in cursa prezidentiala. Sunt analisti specializati pentru asa ceva.
Vreau sa spun ca "revolutia bunului simt" este departe de a se produce vreodata intr-o campanie electorala.
O sa retin multa vreme intrebarea referitoare la modelul de moralitate din viata publica de azi.
Am stat 5 minute sa ma gandesc cine este modelul meu azi?
Nu am niciun raspuns.
Moralitatea presupune o calitate suprema a unui om.
De vreo 30 de ani traiesc doar cu un singur model, tatal meu.
Nu sunt nici trista, nici dezamagita, nici descurajata.
Cineva spune, nu reproduc exact, de titani trebuie sa stai cat mai departe sa nu te arda flacarile lor.
Imi e destul daca acea "minima moralia" este un exemplu pentru oricare dintre noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu