vineri, 22 ianuarie 2010

de ce scriu rar ?

Azi m -a intrebat un prieten cand mai scriu cate ceva pe blog?
Am raspuns " o sa scriu....":)
O prietena mi-a cerut un sfat legat de "cheia" comunicarii dintre parinte si copil.
Mi-am adus brusc aminte de gandurile ce-mi treceau prin cap cand fiica mea facea primul pas spre adolescenta.
Au fost zile si ani in care-mi doream sa existe o carte scrisa pentru fiecare mama. Imi ziceam ca si daca ar fi avut 1 milion de pagini, nu m-as fi oprit pana nu citeam si ultimul rand.
Stiu, o sa-mi ziceti ca sunt mii de carti de specialitate. De acord, dar aceste carti sunt scrise pe baza unor statistici si experiente generale. Un copil este un univers aparte.
Relatia dintre copil si parintii lui este speciala si unica.
Rolul mamei este cel mai important in perioada cand copilul este intre cele 2 lumi, a copilariei si cea a adolescentei.
Sfaturi, hmmmmm, imi e greu sa dau. Ce pot sa spun, reteta garantata:
Bunatatea, iubire fara margini, calm, incredere, toleranta si compromis.
Nu uita sa-i spui ca-l iubesti si sa-i transmiti un mesaj simplu. Ca va fi invingator in majoritatea provocarilor vietii.
Eu am facut in fiecare zi cate un pas, unul cu iubire , unul cu rabdare, unul cu iubire, unul cu rabdare..... Am reusit. Am o fiica minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu