luni, 1 februarie 2010

impozit mansarda , 20.456 RON an 2010

Nu stiu daca sa rad sau plang. Mai bine aleg metafora aia binecunoscuta "cu un ochi rade cu unul palnge".
Merg astazi la prima ora sa-mi platesc taxele locale. Aveam banutii potriviti, imi facusem constiincioasa temele legate de suma pe care trebuie sa o platesc in plus fata de anul trecut.
Ma asez docil la coada.Nu ma mai mira ca astept, o fac de asa de mult timp si in asa de multe locuri incat cred ca a devenit "natural".
Imi vine randul. Urmaresc expresia fetei doamnei de la ghiseu si observ ca se uita la mine cu o privire amestecata.
Imi spune suma redusa cu 10%, 18.456 lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Parca nu mai pot respira. Ma adun si intreb, 1845 de lei?oricum era nesimtit de mare.
Imi raspunde contrariata"nu doamna, 18.456 lei, adica 184 de milioane".
Incerc sa-mi pastreza calmul.Mai intreb inca o data, inca o data......
Cand vad negru scris pe ecranul monitorului, ma strang si plec....
Sun la Primaria Timisoara.Imi raspunde o doamna foarte amabila, cauta la fisa de impozit si imi confirma ca pentru mansarda de 60 mp suma de plata este de 20.456 lei.
Si iara ma mir si incep sa ma revolt. In zadar. Doamna imi comunica programul la ghiseu si ma sfatuieste sa merg la camera de "relatii cetateni".
O sa merg maine sa vad daca mansarda mea este situata la nivelul 1 al Chateau de Versailles, sau daca locuiesc in Monte Carlo si nu stiu.
Am storurile trase si nu vada cand se schimba garda la Palat.
Cred ca peste multi dintre noi s-au tras storurile. Maine o iau de la capat. Merg la Primarie sa ma lumineze unde traiesc si de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu