vineri, 7 mai 2010

Ridicare auto

Saptamna trecuta am avut nenorocul sa mi se ridice autoturismul.
Este adevarat ca era semnul de stationare interzisa. Tot atat de adevarat este faptul ca masina mea era parcata , ca sa zic asa intercalat:)intr-un lung sir de masini .
Ma intreb de ce a ridicat-o pe a mea?
Cineva imi zice ca am ghinion cu o asa masina mica:
- e usor de ridicat pe platforama ;
- posibilitatea ca acesta masina sa fie a cuiva cu nume in oras , no way....
Nu contest masura. E litera de lege. Cred ca ordinea ar trebui sa inceapa cu respectarea legii.
Sun acasa dupa bani si suport moral....si ma indrept spre locul in care se duc masinile mici si fara personalitate.
Parcul in care se depoziteaza este undeva, ....pe langa la CET, in Calea Sagului.
Intru sa-mi platesc taxa de recuperare(550 ridicare si 300 amenda politia rutiera). Am scapat usor, cineva mi-a zis ca a mai luat si 4 puncte penalizatoare.
Pana am ajuns in acest parc am reusit sa ma linistesc, adica pe ideea ce e facut de stat e bun de plata
Platesc, semnez, slaut si ma indrept spre masina mea.
Imi aprind o tigara si arunc o privire catre masinile parcate.
Numar 1,2,3,4....si numar, Logan, Logan iar Logan, Fiat Panda, Lupo, Chevrolet, Opel de prin 2002, Ford din 1987 toamna, si multe Dacia 1310 si Skode, genul acela de masini pe care le vedem in pozele ce circul pe net, in carutele trase de cate un cal batran si rapciugos.
Am vrut sa fac o poza de aducere aminte .
Ma gandeam sa o pun pe parbriz, dar a venit un domn impozant de la BGS si a zis ...Halt!!!! nu se poate, o sa-mi confiste telefonul.
Si fara masina si fara telefon intr-o singura zi... cam mult chiar si pentru umorul meu.
Imi mai aprind o tigara si zic:
Doamne fereste, la cate legi se nasc din mintile odihnite ale unora, ma tem ca intr-o zi o sa ma amendeze si daca fumez in masina.

Mai bine ma bucur de ziua de azi si sper ca v-am fost de folos.
V-am informat cati bani trebuie sa aveti la dumneavoastra in caz ca aveti treburi in oras si nu gasiti loc de parcare.
Daca nu stiti exact unde este parcul "logistic" in care sunt duse masinile care nu au vrut sa creasca mari, sunati-ma.
:)

Un comentariu:

  1. in locul lor, eu as ridica si duce la fier vechi...pe tipii ce dau legile tampite, la fel ca ei uneori, fara sa se uite si in jurul lor sa vada daca functioneaza in circumstantele de " la noi". parcari nu fac, trotuare nu fac...insa ei aplica legea...f*ck, cred ca nu mai sunt patriot :))

    RăspundețiȘtergere