luni, 21 noiembrie 2011

Un altfel de studiu

Azi am urmarit una din cererile de "acceptare" pe linkedIn. Din curiozitate am citit mai multe desprea activitatea persoanei si compania pe care o reprezinta. Am inteles ca "go to basic" este un concept care se doreste fundament pentru vremurile care vin.
Am constatat ca azi ca ce intampla la Paris il afecteaza si pe ultimul om din Surupata de sus, problemele legate de noi ca oameni sunt aceleasi, cu mici particularitati si diferente.Natura lucrurilor si a oamenilor este aceeasi. Este globalizare economica dar si comportamentala.
Am tradus in aceasta parte cateva cuvinte legate de manageri.
Cu siguranta eu am fost si raman o norocoasa.
Liderii:
- Există lideri care au nevoie de rezultate mai bune, dar recompenseaza pe cei care pretind a fi ocupati şi prost organizati?
- Există manageri care au nevoie de calitate la locul de muncă, dar termenele stabilite sunt de-a dreptul absurde pentru realizarea lor ?
- Există manageri care au nevoie de soluţii robuste la problemele companiei, dar recompenseaza creativitate?
- Exista manageri care vorbesc de dreptate, loialitate şi de etică, şi apoi plătesc salarii mai mari pentru noii veniti sau cei care ameninţă să plece?
- Există lideri care au nevoie de simplificare, dar recompenseaza pe cei care complica problemele si se multiplica trivialităţi?
- Există manageri care-si doresc un mediu armonios la locul de muncă, dar favorizează pe cei care ţipa, recompensand de multe ori comportamentul asertiv in organizatie si in afara ei, asemnei proverbului” coplilul care nu nu plânge, nu primeste sân?
- Are cineva nevoie de colaboratori de creaţie, dar ii reduc la tacere pe cei care îndrăznesc să nu sunt de acord?
Stern Consult a facut acest studiu pentru mangeri din Franta, Spania si Anglia.
Si inchei in buna mea nota optimista. Businessul are nevoie de onestitate si corectitudine, oamenii au nevoi de onestitate si corectitudine. Parca iar ma duc cu gandul la Premiul Nobel pentru incredere:)
Puteti citi mai multe pe : http://www.sternconsultants.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu