miercuri, 26 octombrie 2011

A fi sau a nu fi pe"net"


Inainte de a intra pe pagina mea de jurnal ratacit am dat un serch pe google.ro sa vad ce mai face Vera heiman pe blogul ei.E mult si pretentios spus blog chiar daca tehnic asa se zice. Simplu, nu am calitatile unui blogger, scriu rar si fara a reclama prea multe competente.
Ce m-a surprins este ca am vazut ca am cont pe o multime de site-uri, o Dumnezeule cat de mare ai lasat gradina ta de incap si toti cei dusi cu capul.
M-am intristat. Stiu ca in online totul este posibil, mai ca in viata de zi cu zi, vorba aceea viata bate filmul.
E simplu sa-i faci cuiva un cont pe orice site. E simplu sa-i pui intreaga viata intr-un cos cu mizeriile exitentei altcuiva.
E simplu sa-i iei numarul de card, adresa....totul e simplu.
Am vazut ca practic este luat cu copy- paste profilul meu de pe facebook. Profilul meu este public, asa ma pot gasi colaboratorii mei cu care lucrez de cativa ani fara a ne vedea"face to face", ca sa zic asa :)
Personal consider ca viata mea este una si aceeasi in "offline si cea online". Totdeauna am fost atenta ca gesturile si actiunile mele sa atinga cat mai putin intimitatea persoanelor cu care interactionez. Sa fac mai mult decat zic.

Credintele mele "fa bine si primesti bine, daruiesti si primesti, ai grija sa stii cum primesti pentru a pretui darurile" nu se suprapun pe dorintele de traffic.
Viata celor care lucram in online este o carte deschisa pe care o citesc si cei cu educatie si cei fara. Daca nu-ti place scrisul cuiva nu inseamna ca ai dreptul sa mazgalesti.
M-am intristat si am realizat a osutamiaoara ca traim intr-o lume din ce in ce mai murdara.

Un comentariu:

  1. Vai vai, dar cum adica "fa bine si primesti bine". Noua moda este "nicio fapta buna nu ramane nepedepsita" si alte vorbe din popor pe care nu vreau sa le scriu "in public" :)

    RăspundețiȘtergere