sâmbătă, 12 decembrie 2009

Google un prieten ......

E sambata 12.12.2009.
Ploua.... si nu-mi place. Imi vin in gand toate versurile triste, "locuinte lacustre, podele umede, vremuri de bejenie"......brrrrrrrr. Imi zic " ploaia nu trebuie sa-mi faca ziua cenusie, nu trebuie sa-i las aceasta libertate". Intru pe facebook si SURPRIZA:) Il vad pe prietenul increderii mele in tinerii de astazi", Alex Rogobete". Multi dintre voi il stiti deja din scrierile mele, este unul din olimpicii de aur ai zilelor noastre..
Citesc mesajul lui, ii vad poza si brusc am senzatia ca e o zi cu soare.
Cred ca fiecare am avut placuta surpriza sa descoperim oameni minunati in spatele unor cuvinte, fie ele scrise sau doar auzite la telefon.
E destul ca fiecare din noi sa aduca un zambet pe fata celor apropiati si reusim sa facem o zi cu soare" pay it forward".
PS. Multumesc google.

http://www.facebook.com/#/profile.php?id=100000430178736&ref=ts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu