vineri, 27 noiembrie 2009

Alexandru Rogobete

M-am trezit astazi cu gandul sa-l vad pe Mirecea Badea. Imi place sa-mi incep ziua cu vorbele lui.
Trec peste faza cu filmuletul. S-a vorbit atat de mult despre el incat si copii de la gradinita povestesc in tramvai.
Ascultandu-l pe Mircea citind din ziare, observ ca se aduce discutia despre scolile particulare, despre taxele platite de parintii"foarte ocupati". Foarte bine imi spun, banii multi trebuie sa intre in consum. Nu prea am inteles expresia cu "cluburile elitiste" din care fac parte acesti parinti. Nu ca as avea ceva impotriva, doar imi exprim parerea ca educatia nu se face de elite doar pentru elite. Ca viata nu e un club la care platim o cotizatie pentru a ne etala cunostiintele noastre sau pentru a socializa. Uneori ma enerveaza cuvantul "a socializa". Il aud de atatea ori"vai draga nu mai iesi si tu in lume sa socializezi". Recunosc ca ies in oras de putine ori, doar atunci cand doresc sa ma intalnesc cu oameni dragi.
De fapt am facut o paranteza prea mare la demersul care m-a facut sa scriu aceste randuri.
Dorinta mea cu acest post este ca Alexandru Rogobete, olimpicul stralucit din orasul" cenusiu", Anina sa ia legatura cu mine. Astept un mesaj de la el.
Contez pe prietenul meu google ca o sa ma ajute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu