joi, 19 noiembrie 2009

scrisoare de la Dl Traian Basescu

In fiecare zi cand ajung acasa ma opresc instinctual la cutia de scrisori. Nu ca as astepta vreo scrisoare de departe......., ci doar pentru a-mi ridica plicurile cu facturi.
Cred ca in ultima perioada in cutia postala gasim doar acele plicuri personalizate de la furnizorii de utilitati.
Aseara, surpriza! Vad un plic simplu, netrimbat, pe care apare scris in coltul din dreapta jos "Traian Basescu".
Hmmm imi zic, oare cum a auzit dl Presedinte de mine si mai ales cum de mi-a scris acum?
Este presedintele nostru de 5 ani. Cum se explica ca in aceasta perioada nu si-a gasit timp pentru mine, pentru noi?
Va ganditi ca am fost revoltata, sau ca am aruncat direct plicul in cosul de gunoi. Nici una nici alta.
Sa ma explic :).
In ultimi ani am observat cu toti ca suntem abordati doar atunci cand cineva are anumite"nevoi" ca sa nu zic interese(de curand m-a sunat o fosta colega de facultate cu care nu mai vorbisem de 6 ani si care mi-a spus ca e" uimita ca am acelasi numar de telefon").In consecinta gestul presedintelui nu ma misca in niciun fel.
O sa iau plicul si o sa-l duc la reciclare, nu pentru a primi altul peste 5 ani, ci doar din respect pentru ramura copacului taiat.
In rest, imi doresc sa raman o ilustra anonima pentru oricare din presedintii Roamniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu