miercuri, 18 noiembrie 2009

Sa investim in realitate, nu in istorie.

Auzim zilnic mii de cuvinte care incearca sa ne explice in ce trebuie sa investim Fie ca este vorba de discursurile politice, fie ale jurnalistilor economici, fie ale oamenilor de business, toti ne spun ca trebuie sa investim in infrastructura, in invatamant, in sanatate, in anumite persoane etc...
Cred ca a venit vremea in care trebuie sa constientizam cu toti ca cea mai buna investitie este in realitate. Istoria nu face decat sa aduca prezentul in trecut.
Realitatea este cel mai bun antitod al tuturor formelor de criza, sociala, politica, economica, educationala etc.

O sa vorbesc in cateva cuvinte doar despre criza economica sau financiara, inca gandesc duplicitar(economica-financiara).
Cum ar trebui sa intelegem pentru businessul nostru acesata criza?
O se enumar cateva puncte fara ca ordinea sa aiba vreo importanta anume:
- fundamentarea indicatorii economici nu pe rezultatele trecute ci pe realitatea prezenta;
- marirea atractivitatii businessul in conditiile prezente;
- adoptarea acelor politici economice care tin cont de valorile companiei nu de reactia momentului din piata;
-sa realizezi ca aceasta criza a adus multe preturi si valorii de actiuni la un nivel cat mai aproape de realitate;
-dozare tuturor starilor incepand cu cele de panica, exuberanta sau entuziasm;
-alegerea unui nivel acceptabil al prudentei, chiar al fricii care sa ne motiveze inovatia;
-diversificarea portofoliului de servicii;

Inchei spunand ca azi e nevoie ca managerii sa comunice cat mai mult si cat mai des cu echipa pe care o coordoneaza.
PS.Completarile cititorilor mei imi vor face mare bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu