luni, 1 martie 2010

despre comunicare

A trecut mult timp de cand nu am mai scris un rand aici.
Recunosc ca am fost deseori tentanta sa povestesc despre cum este afectata viata noastra obisnuita de comunicarea din jur .
Mi-am zis , tacerea insemana uneori comunicare.
Comunic ca sunt dezamagita de discursurile politice, de vorbele oamenilor de cultura (Patapievici, T. Ungureanu), dezamagita de imbulzeala noastra la deschiderea unui mall.
Cred ca daca am inventaria am avea o lista mare de frustrari si dezamagiri.
Dar ma gandesc ca nu trebuie sa inventariem decat momentele frumoase. Cu restul trebuie sa invatam sa traim si sa comunicam.

Cand m-am pus sa scriu acest articol am avut in minte 2 modele de comunicare:

modelul Dinu Patriciu,
- valoarea proprietatilor se va opri din scadere atunci cand pretul mediu pe mp va atinge nivelul a doua salarii medii pe economie, adica 1870*2/4.1~ 900EUR/mp.

Cred ca o astfel de comunicare este optimista si nu speculativa, mai ales ca inca nu a venit luna aprilie ca sa vedem publicate activele neperformante

modelul Warren Buffett,

- intr-o coferinta WB afirma ca revenirea pietii imobiliare in SUA se va face incepand cu anul 2011. Pana atunci vedea cateva solutii pentru revigorarea acestui sector.

- oprirea noilor dezvoltari imobliare;
- gasirea unor mecanisme economice de inlocuirea a activelor imobiliare, gen prime de casare.

In concluzie asa cred eu ca ar trebui facuta o comunicare. Discutam subiectul si dam si directia de rezolvare.
In cele mai multe din cazuri la noi se comunica doar pentru ca suntem "nevorbiti" ca sa citez un prieten de-al meu.
Aprilie 2010 si 2011 nu sunt asa de departe. Vom avea cu totii ocazia sa vedem cum se vor realiza celor 2 comunicari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu