marți, 1 martie 2011

De Martisor, cu drag Teodora

Pe zi ce trece imi dau seama ce mult noroc am ! Noroc ca sunt sanatoasa, ca familia mea e fericita, ca am un copil minunat.
Noroc, fiindca reusesc sa adun in jurul meu doar persoanele pentru care Dumnezeu a avut vreme si a vegheat cu rabdare sa le puna frumusete pe chip si in suflet.
Noroc, ca stiu sa separ politetea de sinceritate, respectul de datorie.
Noroc ca o stiu si pe Teodora. De cand am vorbit la telefon am simtit ca are tot cei trebuie unui tanar sa se realizeze in viata :
-caracter puternic
-moralitate
-onestitate
-devotament
-profesionalism
-punctualitate si creativitate.
Aproape un an am avut discutii la telefon si pe email.
si vine ziua
Am baut o cafea, am fumat o tigara si mi-am umplut inima de fericire, acea fericire pe care o simti cand imaginea ta pentru o persoana este aceeasi(chiar mai puternica) dupa ce stai fata in fata.
Rareori mai ajungem sa avem dispozitia de a vedea omul din spatele biroului. Deseori ne comportam "ca la carte", cum scrie in "procedura".
Iti multumesc Teodora pentru bucuria intalnirii cu tine.
Norocul este al meu.
Nu teoriile economice, nu pretul barilului, nu crizele economice ne pozitioneaza in vremea asta, ci copii minunati de la care e timpul sa invete toti din generatia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu