luni, 29 octombrie 2012

300+

Ieri a fost o zi minunata. I-as spune ziua cand am sarbatorit 300+. Ar fi insa si prea putin si prea simplu spuss. 29 octobrie 2012 a fost una din zilele care iti raman in suflet pentru totdeauna. Ziua in care ai primit recunostiinta din partea celor din jur, dar mai ales ziua in care trebuie sa multumesti pentru oamenii pe care ii ai in jur.
Toata viata mea am crezut ca a darui inseamna ceva altfel decat a merge la magazin si a cumpara lucruri multe sau scumpe. A darui  inseamna a da o parte din sufletul tau. Asta am simtit ieri. Dincolo de un ceas elvetian, dincolo de poza din rama aurita, dincolo de blocul de cristal, dincolo de toate acestea am vazut grija si dragostea celor care sau ocupat sa primesc ceva cu adevarat special. 10 cuvinte fac mai mult decat 10 ani traiti  fara rost in viata. Alegerea darului este mult mai importanta decat darul in sine. Inseamna ganduri, inseamna emotii, inseamna cuvinte si dincolo de cuvinte, inseamna sa pui recunostiinta ta in bucuria si respectul pentru cel  de langa tine.
Cum zic de multe ori, eu sunt o norocoasa.Tatal meu imi repeta la nesfarsit " Cand ai venit pe lume, Dumnezeu a avut vreme ". Am primit mai mult decat cei mai bogati oameni din lume. Am primita darul si norocul de a cunoaste oameni deosebiti. Aproape fiecare zi din viata imi da prilejul de a cunoaste inca si inca un om minunat .Pentru cei care mi-au daruit ieri o zi de mii de zile  ma rog sa primeasca tot atata bucurie si recunostiinta ca mine si este destul ca sa fie fericiti.
Kenzaburo Oe spunea intruna din scrieri ca a ramas"o fiinta omeneasca" prin romanele sale. Eu spun ca am ramas un om fericit prin norocul de a cunoaste oameni minunati.
Straniu, in copilarie si tinerete am cunoscut oameni  exceptionali, acum la 53 de ani cunosc tineri cu totul minunati. Ce as putea sa-mi doresc mai mult? Doar fericire pentru toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu