vineri, 22 ianuarie 2010

....si totusi se poate

Am scris despre frustrarea pe care mi-au dat-o orele pierdute cu "statutul la coada" ca sa-mi platesc o simpla factura telefonica.
Am fost clientul acestei companii din anul 1997. Nu am cerut telefoane fitoase, extraoptiuni si optiuni, mai mult nu am avut nici curiozitatea sa schimb abonamentul .Mi-au fost de-ajuns cele 30 de minute adugate free la 10 ani de colaborare, in luna aniversara(doar).
Timp de 12 ani, luna de luna, fara a intarzia vreodata, mi-am paltit serviciul prestat.
Din martie 2009 si pana in luna decembrie nu am mai primit nicio factura. Stateam lunar, cate 30 minute, uneori o ora , cu bonul de ordine in mana sa cer reemiterea facturii.
Paharul mi s-a umplut cand am cerut o factura detailata si am vazut ca brusc abonamentul meu era dublu....Am intrebat, mi s-a raspuns."V-a expirat contractul" si v-am trecut pe alt abonament!!!! asa pur si simplu, fara ca eu sa-mi dau acceptul.
In 5 minute am reziliat acel contrac,t care de fapt era nu-l de drept. Nu am avut nicio clauza legata de inlocuirea unui abonament cu altul, doar ca decide conducerea companiei domniei lor.:)
Azi am primit factura cu diferenta de plata pe luna decembrie. Vorba aceea"a naibii fatalitate ". Oare au realizat ca nu economia de 1 leu pe plic aduce profit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu