vineri, 4 iunie 2010

ImoSfera- inovatie nu concurenta

Cand am gandit acest proiect nu am avut nicio secunda ideea ca trebuie sa fac ceva impotriva concurentei.
Singura dorinta a fost de a crea "un altceva" in marea diversitatea a publicitatii online. Am targetat un domeniu de activitate, piata imobiliara.
Multi ar putea crede ca am copiat din "traditional". Eu zic ca in tot ce facem, pornind de la planul individual pana la cel profesional, incepem de la traditie, de la viata reala.
Nu vreau sa expun avantajele acestui proiect. Vreau doar sa spun ca "ImoSfera" va deveni un inceput pentru multe alte proiecte de acest fel si nu neaparat in activitatea de real-estate.
Sa ne gandim, cate produse am dori sa cumparam dintr-un targ virtual? Ce am cumpara? Carti, haine, poate chiar masini.

Cred ca serviciile online se vor apropia foarte mult de tot ce e traditional. Vom vedea preturi en`gros, en-detail.... si online.... sau cum se vor numi ele in viitor...

Un comentariu:

  1. imosfera a initiat un trend, cred ca targurile importante de imobiliare isi vor "trage" sectiune online, la fel cum cred ca acest concept se va extinde la alte domenii: joburi, turism...
    despre inovatie vorbim, sunt f bucuros ca am facut parte impreuna din acest proiect deloc usor si va felicit inca o data pentru realizarea de a vinde pe bune doar in baza unui concept.

    RăspundețiȘtergere