vineri, 16 decembrie 2011

In saptamna de Craciun

Intram in Saptamana Craciunului, Saptamana luminata a recunostiintei.

Incerc sa ignor globurile si brazii din magazine. Incerc sa nu aud colindele care se aud din sfarsit de noiembrie. Am incercat sa nu intru din 5 decembrie in "febra Craciunului". URAAAAAAAAAAAA, am reusit din nou!
Acum 18 ani un prieten din Germania imi spune ca uraste Craciunul deoarece a devenit o sarbatoare comerciala. Nu stiam ce vrea sa zica, am inteles acum, toate produsele sunt cu "dedicatie" de Craciun. Copii nu se mai pot bucura de magia Bradului care era impodobit in Ajun de Craciun, noi nu ne mai bucuram de colindele din ziua de Craciun.
Suntem intr-o piata cu banii din ce in ce mai putini si din ce in ce mai scumpi, totul e comert, vorba aceea "ce e mult strica, ce e putin nu ajunge".
Si vine Craciunul! O sa ma pregatesc asa cum au facut-o parintii si bunicii mei. Cu casa curata, cu masa curata, cu sufletul curat. Si cand totul straluceste iau o pauza de cafea si ii multumesc lui Dumnezeu pentru anul ce trece si pentru cel ce vine.
Am un album in care strang tot binele din fiecare an. Azi scriu multumiri pentru sanatate, pentru familie, pentru fiecare zi ce a trecut din 2011. Si mai scriu in albumul meu, cu litere de Tipar, numele oamenilor dragi cu care m-am intalnit si vorbit. Le multumesc ca am fost impreuna un An dintr-un An!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu