luni, 17 august 2009

32 masuri creative si derivate

Am citit astazi cele "32 de masuri" miraculoase prin care guvernantii nostrii incearca sa ne scoata din criza.Este de apreciat faptul ca se pune problema gasirii unor solutii.Dar, cititind-le am senzatia ca este un alt mijloc prin care se incearca sa ni se spune ca la noi se face ceva...... si totul ramane la stadiul de vorbe.
Cel putin cateva din aceste masuri trebuiau luate inca de-acum cativa ani.Ma refer la modificarea legii investitilor, la scutirea profitului reinvestit.
Ce profit sa mai reinvestim astazi cand mai toate companiile is pe pierderi? Odata cu toamna cred ca o sa citim mult mai des despre companiile care se afla in insolventa.
Ce banci o sa-mi dea o scrisoare bancara pentru garantia de buna executie? Am nevoie de aceasta scrisoare, dar eu nu mai am bani pentru procurarea de materiale sau pentru plata salariilor?
Ce trebuie eu sa inteleg prin "proiecte de competivitate economica"?
Putem sa avem cele mai competitive produse, unde le vindem? Cel putin pe termen scurt si mediu nu avem piata si vorba d-lui Paul Robin Krugman, ar trebui sa avem o alta planeta pentru exporturi.
Si cred ca Dl Krugman ar putea sa ne dea un sfat, mai ales ca este premiat Nobel cu lucrarea"New Trade Theory".
Cea mai tare masura mi s-a parut "Crearea unor fonduri de Investitii".
Si iarasi ma intreb, de cine, cu ce, pentru cine si ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu