marți, 25 august 2009

Candidatul meu la Presedentie

Am citit discursul de astazi al domnului Crin Antonescu.
Fiecare cuvant este adevarat.
Nu doresc sa dezvolt nimic din acest discurs, doar sa spun ce cred eu, alegatorul disciplinat, despre modelele campaniilor electorale.
Dupa 20 de ani de tranzitie imi doresc de la un candidat la presedentie sa-mi spuna ce o sa faca pentru mine cetatean .
Atacurile la persoana, dezvaluirile de tot felul nu ma mai motiveaza in alegerile mele. Totul se face la "vedere" si cu atat de multa aroganta, incat nu ma mai mira nimic.
Cred ca abordarea temei "aratarii cu degetul" si a" vechii mosteniri" a trecut. Consider ca discursul trebuie sa se indrepte spre ce o sa faca pentru mine viitorul presedinte. Spun pentru mine si nu pentru copii sau nepotii mei fiindca doresc sa traiesc in prezent.
Si spun prezent cu certitudinea ca maine nu exista fara azi.
Cred ca un discurs orientat exclusiv pe identificarea si satisfacerea nevoilor pe termen scurt si mediu m-ar multumi foarte mult.
As dori sa avem o minima viziune economica si sociala doar pentru 4 sau 5 ani. Nu vreau sa aud verbe la viitor"o sa facem- o sa dregem".
Domnule Crin Antonescu, nu va irositi energia in discursuri despre oameni si fapte ce se vad cu ochiul liber.
Astept de la dumneavoastra sa ne spuneti ce faceti si ce credeti cu nu reusiti sa faceti in urmatorii 5 ani de presedinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu