joi, 2 iulie 2009

Fericita ca ajung la ghiseu:)

Am citi de curand pe "wall street" urmatorul mesaj :" Intr-un contract nu primesti niciodata ce meriti, doar ce ai negociat".
Nimic mai adevarat, dar ce se intampla cind nu primesti nici ce ai negociat?
In acest caz imi vine in minte expresia"scoti cei mai rau din mine". In fiecare dintre noi este o partea buna s io parte rea. Efortul nostru se duce zi de zi in a scoate cei bun din noi.
Recunosc ca ieri mi-a fost tare greu sa tina balanta in partea binelui .Alerg de la servici la firma de cablu sa-mi platesc serviciile si sa-fac o modificare la contract, usa inchis program 10-17.:(
Alerg astazi in pauza de masa si mi se spune ca trebuie sa formez tasta 2 de la un telefon, stau 7-10 minute si vad ca ori nu e ton, ori e ocupat.Revin la angajata din front office, care intr-un tarziu imi explica ca modificarea ceruta de mine poate sa o opereze ea in sistem.
In sfarsit dupa alte cateva minuta ies fericita pe usa ca am reusit sa-mi platesc factura.
O telefonie mobila cred ca trecut la economii, din luna martie nu mai trimit facturile. Sun de fiecare data si mi se raspunde ca s-a notat, dar nu se rezolva.... Oare ce pot sa mai cred? Cand sa fiu bucuroasa cand am bani sa-mi platesc serviciile sau cand reusesc sa ajung la "ghiseu" sa le platesc.
Nu vreau sa mai dezvolt acest subiect, imi face rau sa repet situatiile neplacute.Cred ca fiecare din dumneavoastra simtiti acest gen de nemultumire care uneori ajunge la stadiul de frustrare.
Domnilor, lideri de piata ai serviciilor, dati comunicate de presa si cu numarul clientilor multumiti nu doar cu profitul si portabilitatea.
Nimic nu-i mai adevarat ca expresia "cresti, cresti pana te opresti".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu