miercuri, 1 iulie 2009

bloguri si altele...

Multi dintre prietenii mei m-au intrebat cum de am luat decizia de a-mi face un blog.Grea intrebare??? Mai ales ca sunt persoana care tin foarte mult la intimitatea vietii mele si mai tot timpul am stat in "ultimele banci".
Ideea mi-a venit de la cativa tineri. Ei mi-au propus sa-mi fac un blog si in acest fel o sa putem comunica mult mai usor.
Am mai spus , si iarasi o sa ma repet. Imi sunt foarte dragi tinerii. Ma bucur cand ma suna si vin sambata la o cafea, cafea platita deseori cu un tuns de iarba din gardina.
Ultima discutie a fost legata despre "businessul de criza", despre importurile din India si China, despre spalatoriile auto, despre vulcanizari :)
Poate nu-s afacerile care ne scot din criza, dar m-am bucurat sa va d ca incearca sa gaseasca ceva de lucru pe langa scoala, dar mai ales ca-si dau tot interesul sa-si construiasca un buget de venituri si cheltuieli.
Dupa strategii de ore in sir am cazut de comun accord ca daca nu castigam, nu are rost sa cheltuim:), dar are rost sa investim in educatia lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu